Автор Тема: Няколко съвета  (Прочетена 3493 пъти)

Неактивен anhira

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Публикации: 193
  • Karma: +7/-1
  • Мечтайте и творете!
    • Профил
Няколко съвета
« -: 05, Декември, 2013, 22:06:20 »
“Няма да успея, разбира се. Моят спонсор живее твърде далеч.”

Ако спонсорът ви не ви помага, живее твърде далеч или е такъв човек, че не искате да общувате с него, какво ще правите тогава? Ще се откажете? Ще си намерити друг спонсор? Ще си намерите държавна работа? Мисля, че примера, който ще ви дам, обяснява колко важен е спонсорът за вашия успех. Сами преценете това.

Представете си, че сте в златна мина. Разпръснати в краката ви има стотици хиляди златни късчета (златните късчета = възможностите, обяснявам за тези, които не рзбират аналогията). Спонсорът ви не е там, няма кой да ви каже да съберете и да пъхнете няколко златни късчета в джобовете си. И какво правите тогава? Прибирате се вкъщи да гледате телевизия, защото спонсорът ви не ви е помогнал. Глупаво е, нали?

Когато се включваме в мрежов маркетинг ни се предоставя възможност, не социална придобивка. От нас самите зависи дали ще се възползваме от възможността или ще се оплакваме от бюлетина на компанията, от цвета на етикетите или от не много отзивчивия си спонсор. Нашият успех в мрежовия маркетинг зависи от самите нас. Ние можем да избираме дали да имаме успех или не, дори и нашия спонсор да не съществуваше.

Искате доказателство? Да кажем, че вие живеете в Лос Анджелис. Един ден отивате в Ню Йорк със самолет. В самолета до вас сяда млада дама и казва: “ О! Вие сте в мрежов маркетинг! Страхотно! Винаги съм искала да бъда дистрибутор в мрежов маркетинг. Бихте ли станали мой спонсор? Моля ви! Моля ви! Ще работя по-усърдно от всеки друг, когото сте спонсорирали.” За нещастие младата дама живее в Ню Йорк. Ако вярвате, че един дистрибутор не може да успее, ако няма местен спонсор, какъв избор имате? Може да продадете къщата си и да се преместите със семейството си в Ню Йорк, за да сте в същия град. Но това означава, че ще трябва да се преместите и в Чикаго, ако спонсорирате някого от там, а после и в Тулса (Оклахома) и т.н.

Затова, когато един дистрибутор казва “не успявам, защото спонсорът ми не живее наблизо да ми помага”, просто го попитайте би ли се съгласил да се преселва всеки път, когато спонсорира човек от друг град.

Защо личното израстване и развитие е от съществено значение

Спонсорът ви казва: ”Изслушайте тези касети на тема личното израстване, прочетете тези книги на тема личното израстване. Научете се на нови умения. Идете на този семинар. Идете на този мотивационен курс.” Но защо? Със сигурност това ще ви направи по-добър човек. Но причината, поради която аз мисля, че всичко това е много важно, е следната: Нови предполагаеми клиенти ще бъдат привлечени от вас. А клиентите харесват хора, които имат информацията, която те искат.

Представете си три млади дами на едно тържество. Едната е доктор. Тя е заобиколена от хора, които я молят да им предложи начин на лечение, да погледне бенката им, да препоръча нещо за болнавото им дете и т.н. Докторката разполага с информацията, която им е необходима. Те са привлечени от нея. Втората жена е брокер на недвижими имоти. Тя е наобиколена от хора, интересуващи се в кой квартал се покачват цените, колко струва къщата им или къде ще намерят добро финансиране. Брокерката има информацията, която им е необходима. Тя ги привлича. Третата жена се оплаква през цялото време, че децата й не я посещават, че дупките по тяхната улица стават все по-големи, че шоуто на Оупра по телевизията е в твърде ранен час следобед (15:00ч) и че има постоянни болки тук и там. Никой не се е събрал около нея. Тя не може да даде информацията, която хората търсят. Никой не я харесва.

В момента, в който предполагаемия клиент се среща с дистрибутора за първи път, клиентът разбира дали вие разполагате с информацията, която му е необходима. Ако не разполагате с такава, оставате съвсем сам. Трябва да имате какво да предложите на бъдещите клиенти. И именно тук става много интересно. Повечето нови дистрибутори се опитват да спечелят нови клиенти като им дават подаръци, изпращат им безплатни продукти, канят ги на обяд или вечеря. По този начин клиентите ще ги харесат, защото се държат мило с тях. Но това да си мил рядко води до привличане. Привличането идва от факта,че разполагате с информацията, която клиентите желаят, за да подобрят живота си.

Затова се мъчим да научим колкото се може повече чрез развитие на личността си. Сега вече всичко казано до тук придобива смисъл. Не е ли настанал момента да научим повече за начините да привличаме клиенти, да изграждаме бизнес, за това как работи ума, за данъчните стратегии, за маркетинга и лидерството? Хората отчаяно се нуждаят да научат тези неща, за да подобрят живота си. Ще бъдат ли привлечени от вас, защото разполагате с тази информацията?

Ако горите, някои хора ще дойдат само за да ви гледат как горите.

Ентусиазмът е заразителен и бъдещите ви клиенти го обожават. Към кого бихте се присъединили? Към един невъодушевен спонсор, който не се вълнува от възможностите на бизнеса? Или към един въодушевен, мотивиран, ентусиазиран спонсор, който обича мрежовия си бизнес? Отговорът е ясен.

Значи достигаме до това как ви виждат хората. Не е необходимо да сте пълни с хипер- или фалшив ентусиазъм, за да вдъхновявате предполагаемите клиенти. Просто бъдете честни в убежденията си за представяната от вас бизнес възможност. Бъдещите ви клиенти ще видят как се разпалва естествения ви ентусиазъм.

Ако се нуждаете от помощ за избистряне на ума може да опитате да си спомните целите си. Помислете си, че вие имате начин да ги постигнете, докато другите нямат. Или си спомнете колко много мразите настоящата си работа и че нямяте търпение да кажете сбогом на шефа си. Или си помислете на колко хоро можете да помогнете с вашите продукти, вашите услуги или бизнес възможността, която предоставяте. Това е една “благодарна” кариера. Определено е по-забавна от прехвърлянето на преписки и други книжа от раздел “входящи” враздел “изходящи”. Предполагаемите ви клиенти заслужават да ви видят в най-добрата ви форма. Не ги разочаровайте.

Обяви по пощенските кутии и вратите на домовете

Идете на адрес www.flyerprinting.com за да разберете как се прави маркетинг с офертите, описани на обикновен лист хартия, които хората намират и прочитат влизайки в дома си. Мислете нестандартно. Тези флайери може да:
1. Представят новия ви продукт.
2. Обявяват, че специалист ще изнася лекция във ваши град.
3. Обявяват специална разпродажба.
4. Обявяват конкурс за рисунка.
5. Те може да представлявят купон, срещу който предполагаемите клиенти получават нещо.
6. Напомнят за вашия уебсайт.
7. Приканват предполагаемите клиенти да се обадят на някой телефон и да чуят нещо.
8. Рекламират вашия щанд на местното изложение.
9. Предлагат безплатна брошура и аудио касета.
10. Молят хората да помогнат да намерят местен дистрибутор.
11. Или, просто използвайте въображението си.

Предполагаемите клиенти рядко четат спонтанни e-mail-и. Хората, които не обичат да се обаждат по телефона, правят труден маркетинга от разстояние. Това е евтин начин да достигнем до местните предполагаеми клиенти, които видят съобщението ви. Имате проблем с добрто оформление на предложението? Дали това е съобщение за среща или пък молите за поръчка, вие винаги ще се тревожите дали създавате ефективно писмо или оферта. Е, спрете да се притеснявате за това. То е от второстепенно значение. Най-важната част е самото предложение. Ако направите страхотно предложение, без значение ще е колко просто и невъодушевено ще звучи текста. Искате ли доказателство?

Представете си, че това е вашия текст: ”Когато карате този нов автомобил BMW ще се насладите повече на пейзажа, вятърът закачливо ще играе с косата ви и ще изпаднете в състояние на пълно спокойствие благодарение на ергономичните седалки.” Хубав текст. Но аз не мога да си представя как вятърът закачливо играе с косата ми. Вместо това може да направите една страхотна оферта така: ”BMW автомобили – 50% намаление. Застояват се, а имаме да плащаме сметки.”

Виждате ли разликата? Второто предложение не съдържа цветисти описания, а само едно просто предложение. Ако предложението ви е добро, не е нужно да имате дар слово, за да успеете. А какво може да бъде първото ви изречение, когато хората се обадят по телефона да запитат за подробности?

Не е толкова важно какво точно казвате, а как го казвате. Например, да речем, че разполагаме с магическа фраза, която работи чудесно. Казваме: “Бих искал да ви покажа как да си изградите чудесен доход като не работите цял ден.” Това заявление може да работи при някои дистрибутори, но не и при други. Защо? Заради това кой сте вие... и в какво сте убеден.

Ако един хилав продавач на употребявани коли ви каже: “Бих искал да ви покажа как да си изградите чудесен доход като не работите цял ден” няма да има голям ефект, нали? Ако едно тригодишно дете ви каже: “Бих искал да ви покажа как да си изградите чудесен доход като не работите цял ден” вероятният клиент няма да отвърне така, както бихме желали, въпреки че са казани правилните думи. Клиентът ще реши, че на тригодишно дете не може да се вярва.

Какво става, когато вярвате в това, което казвате? Ако искрено вярвате, че можете да помогнете на кандидата, това се предава по гласа ви. Клиентът инстинктивно чувства кой сте и в какво сте убеден. А това чувство е по-важно от конкретните думи.

А сега ето няколко идеи за това как точно да започнете разговора: ”Благодаря ви за обаждането. Коя част от обявата ви заинтересува? За какво бихте желали да ви говоря най-напред? Каква точно бизнес възможност търсите?” Всички тези изрази са прости. Запомнете, няма магия в горепосочените изречения. Магията не е в това какво казваме, а в това как го казваме.

Как да подхождаме към трудни кандидати без да получим отказ

Повечето дистрибутори питат трудните клиенти нещо от типа на: “ Бихте ли погледнал тази бизнес възможност и ми кажете дали да се захващам?” Това обикновено води до много отрицателен анализ от трудния клиент. Вместо да ги питате по този начин, задайте му друг въпрос: “ Бихте ли ми казал как да успея в новия си бизнес?” По-вероятно е да получите положителен отговор и да предизвикате интерес като използвате този въпрос.
Аз помагам на хората да са по-здрави и да печелят повече пари